CZAS NA ZMIANY!

 Bloguję od 2008 roku...

 Ponad 900 postów przez 16 lat!

 Dzieci urosły, świat się zmienił...

A ja wciąż czytam książki dla młodych czytelników!

Dojrzałam jednak do decyzji opuszczenia bloggera.

Zamykam WILCZE LEKTURY, a książki nadal będę polecać na moim portalu SzczecinCzyta.pl

Potrzebuję uporządkować moją wirtualną przestrzeń.

Chcę ograniczyć ilość, haseł, logowań, profili....

Coraz bardziej cenię swój czas, który tak bardzo potrzebny mi jest również na czytanie :-)

Dziękuję odwiedzającym za to, że zaglądaliście i czasem w komentarzu zostawialiście swój ślad.

Nie znikam. Jestem, czytam, polecam. 

Zapraszam na mój portal, który prowadzę od 2011 roku.

Znajdziecie tam wiele wspaniałych propozycji lektur, wywiady i informacje o tym co dzieje się w naszym literackim Szczecinie.


Portal ma swój profil także na facebooku - https://www.facebook.com/SzczecinCzyta

Wydawnictwa zachęcam do współpracy i kontaktu na adres: info[at]szczecinczyta.pl

 

DO ZOBACZENIA W INNEJ PRZESTRZENI! :-)

 

Komentarze