XVII Kiermasz Książki Przeczytanej za nami



Ze zdumieniem stwierdzam, że zapomniałam się pochwalić moimi zdobyczami, które przyniosłam z ostatniego kiermaszu. A, że dziś Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, jest okazja! Moje łupy to same książki dla dzieci. :-)

Na Kiermasz, który tradycyjnie odbył się w Teatrze Lalek Pleciuga w Szczecinie, przybyły tłumy miłośników książek. Nawet nas to nie dziwi. Przecież… Szczecin czyta! :-)
W pierwszej godzinie trwania, niektórzy narzekali, że jest ciasno i nie można się dopchać do stołów z książkami. ha! Wiadomo, wszyscy walczyli o te dobre tytuły, w dobrej cenie, które znikały jak świeże bułeczki.
 


Ja z edycji na edycję coraz bardziej się ograniczam. W głowie mam stosy książek, które w domu czekają na przeczytanie. Tym razem wzbogaciliśmy tylko kolekcję naszych książek Roalda Dahla. Oba tytuły co prawda mamy, ale nie takie wydania!
Marcina Wichy poczucie humoru baardzo sobie cenimy. :-) Na spotkaniu w Szczecinie, Autor przyznał, że raczej dla dzieci już nic nie napisze, bo jego osobiste już wyrosły, a to on nich czerpał inspirację... Zatem Klarę wzięłam w ciemno, bo świetna jest i bałam się, że długo jej nie wznowią. A tu się okazuje, że właśnie wychodzi nowa książka o Klarze - dwa tomy w jednym! Kto nie czytał - polecam! 


"Eragona" zamierzamy skompletować, bo Młodszy się zachwycił tą serią. Czytał trochę na czytniku (o, jak fajnie, nie trzeba kupować serii książek!), trochę z biblioteki. A potem stwierdził - Chcę je mieć! ;-)
A na "Bajkę o szczęściu" Izabeli Degórskiej (szczecińska Autorka) polowałam, od dawna. Świetny tekst i ilustracje. 

To tyle chwalenia się. Nie będę Was denerwować i pisać ile za te książki zapłaciłam. Tak, też się dziwię, że tak mało, i że ktoś ich już nie chciał. Ale dzięki temu są u mnie!


Relacja foto - TUTAJ

ORGANIZATORZY: portal SzczecinCzyta.pl, www.Szczecindladzieci.net.pl, Teatr Lalek „Pleciuga” w Szczecinie.

Komentarze