Po XI Kiermaszu Książki Przeczytanej

W sobotę odbył się kolejny Kiermasz Książki Przeczytanej w naszym mieście. Oto moje zdobycze, o których pewnie będę jeszcze pisać.. A tymczasem tylko się pochwale moimi zakupami. Najdroższa książka kosztowała 10 zł! Ale to chyba nie dlatego, że książki dla dorosłych są droższe. To czysty przypadek :-)
"Zdobywców orzechowego tortu" poszukiwałam kiedyś na allegro. Gdy wreszcie mi się udało kupić, byłam wniebowzięta! Dlaczego kupiłam kolejny egzemplarz? Może dlatego, że kosztował 3 zł? Może dlatego, że ma inną okładkę? Nie pytajcie, bo sama nie wiem...  Jedno wiem na pewno: Warto brać udział w takich kiermaszach!

FOTORELACJA - TUTAJ

Komentarze

  1. Chętnie wzięłabym udział w takim kiermaszu, wyniosłabym wiele książek z domu i na pewno jakieś nowe przyniosła:) Bardzo podoba mi się idea wymiany lub sprzedaży za niewielkie pieniądze różnych rzeczy, które mogą komuś posłużyć, a nam już niekoniecznie. Lubię amerykańskie wyprzedaże garażowe czy coraz częściej w Polsce organizowane kiermasze książek przeczytanych, ubrań używanych, itp.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz