Ciasta, ciastka i takie tam.

Ciasta, ciastka i takie tam
tekst i ilustracje Agata Królak
Wydawnictwo Dwie Siostry, 2011

Polecam Wam tę niesamowitą książkę, która sprawiła, że wróciłam do czasów dzieciństwa i przypomniałam sobie smak faworków, pączków z dziurką i jak ucierałam kogel - mogel nie zawsze mogąc dosypać kakao :-)
Kiedy byłam małą dziewczynką bardzo lubiłam przebywać w kuchni, piec, gotować (teraz mi to jakoś przeszło), potem jako nastolatka spisywałam wszelkie przepisy na ciasta i ciasteczka na maszynie (starej Olympii). Wierzyłam, że przydadzą mi się kiedy będę już miała własną rodzinę. Niestety przepisy gdzieś zaginęły ale sporo z nich znalazłam właśnie w tej książce. Są również spisane na maszynie, z komentarzami, dopiskami, dlatego właśnie jej przeglądanie było dla mnie wyjątkowe. Jeśli macie ochotę na podróż w czasy prostych, dość tuczących smakołyków, z nostalgią wspominacie lata dzieciństwa to polecam tę pozycję!


O książce piszę TUTAJ

Komentarze

  1. Powiem jedno - dziękuję, za polecenie tej książki, jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałaby mi się taka :)
    Uwielbiam ciasta i ciasteczka, ale z pieczeniem już gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jest na mojej liście: do kupienia. Uwielbiam piec, także ciasteczka - a do tego ta książka bardzo mi się podoba
    pozdrawiam
    m.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz